Skip to content
O nas-hero

O nas

Obróbką skrawaniem zajmujemy się od prawie 40 lat. Frezujemy i toczymy części z aluminium, stali, miedzi, mosiądzu i innych metali oraz tworzyw.
elastycznosc-txt

W RADMOT to nie są słowa rzucone na wiatr

Piotr Stańczyk
CEO / Vice Prezes Zarządu w Radmot


DLACZEGO MY

Korzyści ze współpracy

maszyna Duża elastyczność parku maszynowego

Posiadamy ponad 80 obrabiarek, dzięki czemu możemy dobrać idealną maszynę do danej części i ilości, aby zapewnić konkurencyjną cenę

growth Eksperci z wieloletnim doświadczeniem Dziesiątki specjalistów z wieloletnim doświadczeniem w branży, którzy szukają idealnych rozwiązań dla produkcji części dla naszych klientów
eye-care Holistyczne i indywidualne podejście Skupiamy się na kliencie i jego potrzebach, ponieważ wiemy, że każdy klient wymaga indywidualnego podejścia

Dlaczego warto nam zaufać

  • 01 Jakość
  • 02 Elastyczność
  • 03 Długofalowa współpraca
  • 04 Konkurencyjność
  • 05 Fachowość

O naszej jakości usługi CNC i najwyższych standardach najlepiej poświadczą certyfikaty i zróżnicowane branże, w których działamy od prawie 40 lat. To jednak nie wszystko. Aby móc kompleksowo wspierać naszych partnerów, ogromną wagę przykładamy do usług dodatkowych.

Oferujemy usługi dodatkowe:

obróbki powierzchniowe  znakowanie laserowe  montaż  mycie  doradztwo techniczne.

Współpracujemy również z zaufanymi firmami partnerskimi w zakresie anodowania, cynkowania, czernienia i wielu innych usług.

 

Dysponujesz szerokim portfolio produktów? Świetnie. W takiej sytuacji ulokujemy produkcję Twoich części na wielu maszynach, odpowiednich do części, których potrzebujesz. 

Szukasz producenta tylko jednej, konkretnej części? Również zajmiemy się tym od A do Z.

Dzięki elastyczności możemy oferować konkurencyjne ceny i dobrać odpowiednią technologię do konkretnej części. W razie problemów mamy wiele maszyn, którymi możemy się wspierać aby dotrzymać terminów. Przyświeca nam motto – wiele dróg prowadzi do Rzymu, ale tylko jedna jest optymalna. I to właśnie dzięki naszemu wypracowanemu przez ostatnie lata podejściu, jesteśmy w stanie iść tą najbardziej optymalną ścieżką.

Dla nas liczy się przede wszystkim zaufanie i wspólne dążenie do celu, który ustalamy na początku współpracy. Dzięki długofalowej współpracy jesteśmy w stanie nie tylko zrozumieć Twoją firmę, ale również być o krok przed Twoją konkurencją.

Każdy biznes naszego klienta traktujemy tak, jakby był nasz. Takie podejście pozwala nam na ciągłe usprawnianie procesu, kontrolę, a w efekcie produkcję części na czas i bez niemiłych niespodzianek.

Nie jesteśmy najtańsi na rynku. Oczywiście, możemy to wytłumaczyć – rzetelnością, pewnością tego, że części będą na czas i unikaniem niespodzianek. Jednak to byłaby tylko jedna strona medalu. Przede wszystkim zależy nam na udanej współpracy, stąd wierzymy, że cena jest jej pochodną.

To wszystko znajdziesz w RADMOT:

  • Najlepsi specjaliści na rynku
  • Najnowsze maszyny
  • Znane marki w portfolio
  • Certyfikaty
  • Podejście do obsługi każdego klienta

Zapewniamy holistyczne podejście do zapytań. Skupiamy się na wszystkich etapach i wymaganiach projektu. Za takim podejściem stoją lata doświadczeń w zarządzaniu projektami, wiedzy z zakresu obróbki CNC i praca według standardów ISO, IATF. Nieocenione jest też wsparcie naszej szerokiej bazy poddostawców.


Brzmi interesująco? Uzyskaj darmową wycenę!

Możesz liczyć na konkurencyjną cenę, którą bez problemu rozłożysz na czynniki pierwsze i będziesz wiedzieć, za co konkretnie płacisz.

Nasz zespół

 

  • Zarząd Firmy
  • Kierownictwo Firmy
  • Dział Kadr i Rekrutacji
  • Dział Handlowy
Jan Stańczyk Prezes Zarządu
Jan Stańczyk Prezes Zarządu
Piotr Stańczyk V-ce Prezes Zarządu
Piotr Stańczyk V-ce Prezes Zarządu
Paweł Stańczyk V-ce Prezes Zarządu | Kierownik Działu Technologicznego
Paweł Stańczyk V-ce Prezes Zarządu | Kierownik Działu Technologicznego
Rafał Kryza Kierownik Łańcucha Dostaw
Rafał Kryza Kierownik Łańcucha Dostaw
Krzysztof Piwowarczyk Kierownik Wydziału Toczenia i Automotive
Krzysztof Piwowarczyk Kierownik Wydziału Toczenia i Automotive
Łukasz Szewczyk Kierownik Wydziału Frezowania
Łukasz Szewczyk Kierownik Wydziału Frezowania
Karol Kołacz Kierownik Utrzymania Ruchu i Narzędziowni
Karol Kołacz Kierownik Utrzymania Ruchu i Narzędziowni
Robert Pawlik Kierownik Działu Zapewnienia Jakości
Robert Pawlik Kierownik Działu Zapewnienia Jakości
Marcin Kołtun Kierownik Magazynów
Marcin Kołtun Kierownik Magazynów
Rafał Krzemiński Główny Specjalista ds. BHP i Ochrony Środowiska
Rafał Krzemiński Główny Specjalista ds. BHP i Ochrony Środowiska
Agnieszka Sagan HR Business Partner
Agnieszka Sagan HR Business Partner
Monika Kowalska Specjalista ds. Kadr i Płac
Monika Kowalska Specjalista ds. Kadr i Płac
Katarzyna Kupisz Młodszy Specjalista ds. Kadr i Płac
Katarzyna Kupisz Młodszy Specjalista ds. Kadr i Płac
Dorota Szameit Project Manager
Dorota Szameit Project Manager
Aleksandra Małek Business Development Manager/ Key Account Manager
Aleksandra Małek Business Development Manager/ Key Account Manager
Ilona Wilkowska Key Account Manager
Ilona Wilkowska Key Account Manager
Anna Kubała Key Account Manager
Anna Kubała Key Account Manager
Roksana Siczek Key Account Manager / Planistka
Roksana Siczek Key Account Manager / Planistka
Agnieszka Woźniak Procurement Manager
Agnieszka Woźniak Procurement Manager
Katarzyna Stolarczyk Project Manager
Katarzyna Stolarczyk Project Manager
Karolina Gałecka Project Manager
Karolina Gałecka Project Manager
Marta Smolaga Analityk danych
Marta Smolaga Analityk danych
Adrian Gajewski Specjalista ds. Planowania i Logistyki
Adrian Gajewski Specjalista ds. Planowania i Logistyki
Weronika Strzelec Marketing Manager
Weronika Strzelec Marketing Manager
Więcej

Misja

Misja

Klient - współpracę z naszymi klientami opieramy na partnerstwie, zaangażowaniu i rzetelności.

Zespół - zapewniamy zespołowi bezpieczne i stabilne warunki pracy oraz stały rozwój.

Solidność - oferujemy wysoki poziom obsługi i najodpowiedniejsze rozwiązania technologiczne. Realizujemy zamówienia na czas i w najwyższej jakości.

Więcej

Wartości

Wartości

Działamy według najwyższych standardów biznesowych - wydajnie obchodzimy się z zasobami firmy i środowiska.

Oferujemy najwyższą jakość usługi - wprowadzamy innowacyjne rozwiązania, budujemy relacje oparte na zaufaniu.

Tworzymy wyjątkowe środowisko pracy dla wyjątkowych ludzi - nie jesteśmy hierarchiczni, motywujemy do pracy z pełnym zaangażowaniem, rozwijamy się nawzajem.

Więcej

CSR

CSR

Dla naszych pracowników - staramy się zapewnić stabilne warunki do pracy, dbamy o to, aby nasza firma była przyjaznym miejscem pracy, zapewniamy szerokie możliwości rozwoju oraz dobrą, rodzinną atmosferę.

Dla młodzieży - bierzemy udział w kształceniu dualnym uczniów ze szkół o profilu technicznym, co rok przyjmujemy na praktyki kilkunastu uczniów techników i studentów, angażujemy się w promocję przemysłu wśród młodych ludzi w regionie.

Dla społeczności - wspieramy lokalne akcje i inicjatywy, inwestujemy w drużyny sportowe, sponsorujemy regionalne wydarzenia i eventy, angażujemy się charytatywnie.

Dowiedz się więcej o zasadach współpracy

Zdajemy sobie sprawę, że klarowność i przejrzystość są kluczowe dla budowania zaufania i efektywnej współpracy. Właśnie dlatego zdecydowaliśmy się zebrać i udostępnić zbiór najważniejszych informacji, które mogą pojawić się na etapie rozważania lub rozpoczynania współpracy z naszą firmą. Liczymy, że pomogą one w zrozumieniu tego jak może wyglądać kooperacja między naszymi firmami. 

Jednocześnie rozumiemy, że każdy projekt jest unikalny i niesie ze sobą specyficzne wymagania oraz oczekiwania. Dlatego też, poza ogólnymi informacjami, staramy się dostarczyć szczegółowych wyjaśnień dotyczące technicznych aspektów obróbki CNC, dostępnych materiałów, opcji personalizacji i dostosowania do indywidualnych potrzeb.

Naszym celem jest nie tylko przedstawienie naszych możliwości, ale także pokazanie, jak możemy wspólnie realizować projekty, które przekraczają standardowe rozwiązania.

PYTANIA I ODPOWIEDZI

Zapoznaj się z naszym FAQ

faq-obrys-1
Ile czasu będę czekał na wycenę?

Wiemy jak ważny w biznesie jest czas i jasne zasady współpracy, dlatego przykładamy szczególną uwagę do tego, by zapewnić naszym klientom komfort w obu zakresach. Po wysłaniu zapytania otrzymasz od nas natychmiast mailowe potwierdzenie jego otrzymania. W ciągu kolejnych 3 dni wstępnie ocenimy nasze możliwości podjęcia się produkcji. Po tym czasie spodziewaj się kontaktu mailowego lub telefonicznego od przydzielonego Twojej firmie dedykowanego Projekt Managera. Bezpośredni kontakt to dla nas podstawa na drodze ku przygotowaniu satysfakcjonującej, atrakcyjnej oferty. W zależności od złożoności projektu, wycena powinna być gotowa w terminie do 5 dni.

Kto będzie zajmował się bieżącą współpracą?

Każde zapytanie ofertowe, które otrzymujemy od razu trafia do dedykowanego Managera Projektu. Będzie to osoba, z którą będziesz miał stały kontakt i która będzie czuwać nad postępem wyceny jak i realizacji zamówienia. Nie mniej jednak nad każdym otrzymanym zapytaniem pracuje u nas cały zespół projektowy, w którego skład wchodzi również:

  • Technolog
  • Zakupowiec
  • Inżynier Jakości
  • Kierownik produkcji

W przypadku złożonych zleceń angażujemy kolejne osoby z działów usług dodatkowych lub magazynów zajmujących się indywidualnym znakowaniem i pakowaniem.

Czy mogę umówić się na spotkanie w siedzibie firmy?

Jeżeli tylko masz taką ochotę to nie zwlekaj i skontaktuj się z nami, by się umówić! Nasi Managerowie Projektów pracują stacjonarnie w godzinach 8:00 - 16:00. Jesteśmy otwarci na wizyty naszych klientów oraz audyty zewnętrzne. Do zobaczenia!

Czy oferujecie pomoc w projektowaniu części pod kątem obróbki CNC?

Zajmujemy się projektowaniem technologii, narzędzi skrawających i mocowań pomiarowych niezbędnych do wykonania danej części. Nie mniej jednak zdarzają się sytuacje, że sugerujemy klientom drobne zmiany w konstrukcji samej części, by na przykład:

  • zoptymalizować wydajność procesu produkcyjnego,
  • móc zapewnić wymaganą tolerancję,
  • ograniczyć koszty wynikające z przygotowywania specjalistycznych narzędzi.
Jakie są orientacyjne terminy realizacji zamówień na obróbkę CNC?

Czas realizacji danego zlecenia zależy każdorazowo od specyfiki danego zlecenia. Obliczenie terminu wykonania zaczyna się już na etapie określenia dostępności materiału. Mamy sieć sprawdzonych dostawców i specjalistów biegłych w zakresie zakupów materiałów do obróbki CNC. Naszą przewaga jest to, że dysponujemy aż 85 maszynami CNC i pracujemy na trzy zmiany. Umiemy też dobrze przewidzieć czasochłonność danego procesu, a pracą poszczególnych maszyn i operatorów zarządzamy centralnie w systemach informatycznych. To pozwala nam oferować pewne i atrakcyjne terminy realizacji zleceń.

Modelowe terminy realizacji zamówienia wynoszą:

Nowe zamówienia od 6 do 12 tygodni

  • w zależności od ilości procesów zewnętrznych i potrzeby przygotowania specjalnych narzędzi)

Ponowienie partii od 4 do 7 tygodni 

  • w zależności od ilości procesów zewnętrznych i wielkości partii

Terminy każdorazowo zależą także od obłożenia pracy na parku maszynowym.

Jak wygląda proces kontroli jakości w produkcji CNC?

Proces kontroli jakości przeprowadzamy na każdym etapie cyklu produkcyjnego, a zaczynamy od kontroli jakości materiału do obróbki. Następnie, ściśle monitorujemy osiągane parametry detali po uzbrojeniu i produkcji pierwszych sztuk. Wykorzystujemy do tego optymalnie dobierane maszyny pomiarowe, których mamy w laboratorium aż 22 rodzaje. Nie bez znaczenia jest także kultura pracy naszych Operatorów, szczególnie szkolonych do rozumienia i przeprowadzania wyrywkowych kontroli podczas produkcji. Dla najbardziej wymagających klientów możemy prowadzić finalna kontrolę 100% danej partii produkcyjnej. Jesteśmy gotowi do spełnienia wymogów w 6 klasie dokładności.

Czy Radmot oferuje kompleksowy proces produkcyjny od wyboru i zamówienia materiału przez produkcję po logistykę dostawy?

Tak. Polegamy wyłącznie na sprawdzonych partnerach w zakresie dostaw wysokojakościowych materiałów jak i sprawdzonych dostawcach usług dodatkowych. Nasza firma, ze względu na bogate zaplecze pomiarowe i rozbudowane procesy kontrol jakości, bierzemy kompleksową odpowiedzialność za jakościowe parametry przyjmowanych zleceń, niezależnie od tego czy będą prowadzone w kooperacji. To samo dotyczy sieci bezpiecznych i szybkich firm spedycyjnych, z którymi ściśle współpracujemy. Nasze doświadczenie to już 40 lat, więc nie obcy jest nam żaden aspekt oczekiwań naszych klientów. Z drugiej strony jesteśmy otwarci, by produkować na materiale powierzonym i polegać na transporcie zorganizowanym przez Klienta.

W jaki sposób Radmot chroni własność intelektualną klienta?

Nasza firma ma doświadczenie we współpracy ze światowymi markami. Powierzano nam już produkcję nawet prototypów o wysokiej wartości. Oczywistym jest, że podpisujemy z klientami umowy NDA (z angielskiego „Non-disclosure agreement) na warunkach określonych przez danego klienta. Zobowiązują nas one do nie ujawniania poufnych informacji, zarówno technicznych jak i na przykład procesu negocjacji i warunków kontraktu pod karą grzywny.

Jak wyglądają procedury na wypadek niezgodności z wymaganiami klienta?

Informacja o procedurach reklamacyjnych i korygowania błędów jest istotna dla budowania zaufania między klientem a dostawcą. Ponieważ pracujemy dla branży automotive w tym celu korzystamy na przykład z Raportu 8D rozbudowanego o model Ishikawy i 5Why w celu pełnej analizy przyczyny źródłowej niezgodności. Jest to obecnie najbardziej efektywną metodą do kompleksowego zarządzania niezgodnością.Ta metodologia w przemyśle została rozpowszechniona przez koncern Ford, a następnie zaczerpnięta przez wszystkich większych „graczy” w biznesie.

W przypadku reklamacji to tak raport 8D jako ogólnie przyjęty standard ale do rozwiązywania problemów używamy również:

Diagramu Ishikawy     https://pl.wikipedia.org/wiki/Diagram_Ishikawy
5Why + 2 How      https://pl.wikipedia.org/wiki/Metoda_5_why
Problem Solving     https://en.wikipedia.org/wiki/Problem_solving

Oczywiście wszystko to mamy opisane w wew. procedurach spełniających standardy norm ISO 9001 oraz IAFT. W sytuacjach zapobiegawczych stosujemy FMEA, by oszacować ryzyka i im zapobiegać, warto wspomnieć że nasza firma w zeszłym roku miałą obszerne szkolenia z nowego podejścia do FMEA.

Ponadto w przypadku wykrycia odstępstw od oczekiwań Klienta już na etapie produkcji, wyroby są u nas zatrzymywane, a sytuacja jest szczegółowo omawiana z Klientem. Wyrób, który nie spełnia 100% wymagań może zostać wysłany do Klienta tylko po wcześniejszych ustaleniach - jest to wymaganie norm oraz naszych Klientów.

Czy wspieracie optymalizację projektu pod kątem kosztów produkcji?

Podczas analizy każdego wpływającego zapytania nasz zespół projektowy dokonuje oceny możliwości technologicznych wyprodukowania danego detalu. W jej trakcie nierzadko powstają wnioski optymalizacyjne dotyczące nie tylko obniżenia kosztów produkcji, ale na przykład sugestie zmiany geometrii, które nie zmienią użytkowości danej części. Ponieważ mamy bogate zaplecze pomiarowe i specjalizujemy się w produkcji precyzyjnej czasami sugerujemy zmiany w podejściu do określonych tolerancji. Wszystko po to, aby dane zlecenie móc produkować możliwie jak najtaniej i jak najszybciej.

Masz dodatkowe pytania lub potrzebujesz bardziej szczegółowych informacji?


RADMOT

Historia - ponad 40 lat doświadczenia. Jak się rozwinęliśmy przez lata?

 

  • 1984

    Zaczęło się od małego zakładu rzemieślniczego, który założył obecny właściciel i Prezes firmy, Jan Stańczyk. 2 pracowników, używane, konwencjonalne tokarki i prasy. Produkowaliśmy głównie części samochodowe na rynek części zamiennych.

  • 1994

    Firma zainwestowała w pierwsze używane obrabiarki sterowane numerycznie CNC. Nowe maszyny, nowa technologia, nowa wydajność produkcji. Zaczęliśmy stawiać pierwsze kroki na rynku europejskim.

  • 1996

    Rozpoczęliśmy współpracę z firmą SKF. Kupiliśmy pierwsze zupełnie nowe tokarki Hyundai i  zaczęliśmy seryjną produkcję części do łożysk.

  • 1997 - 2001

    W kolejnych latach nadal inwestowaliśmy w nowe maszyny i uruchamialiśmy produkcję dla kolejnych przemysłów, m. in. maszynowego, elektrotechnicznego, optycznego. Elastyczne i szybkie dostosowanie się do potrzeb rynku było przyczyną wielu zmian profilu produkcji. 

  • 2002 - 2013

    W roku 2002 przenieśliśmy produkcję do nowo wybudowanej siedziby firmy w Woli Gutowskiej, w Jedlińsku k. Radomia. Kolejne lata to intensywna praca, zdobywanie doświadczeń, nowych rynków, klientów i stały rozwój firmy. 

  • 2014

    Wybudowaliśmy nową halę dedykowaną pod automotive i uruchomiliśmy seryjną produkcję części do przeniesienia napędu, rozpoczynając wieloletnią współpracę z firmą GKN Driveline. 

  • 2015 - 2022

    Rozwinęliśmy się do firmy zatrudniającej ponad 200 osób i posiadającej niemal 90 nowoczesnych obrabiarek CNC. W 2022 roku uruchomiliśmy nową halę.

Postaw na doświadczoną, rzetelną firmę, której możesz zaufać

Zależy nam przede wszystkim na długofalowej współpracy, co potwierdzają światowi klienci, z którymi pracujemy do dziś. Razem z nami wyznaczaj standardy w swojej branży.